Saját termékekkel támad a Lipóti
Több mint 100 millió forintos beruházással saját tejüzemet létesített a Lipóti Pékség Kft., amely havi 90 millió forintos bevételt vár a tejtermékek eladásából.
A Lipóti belép a tejpiacra: a cég saját gyártású tejtermékeket dob piacra április közepétől. A közelmúltban a tatabányai sütőüzemét 108 millió forintos állami támogatás segítségével összesen 308 millió forintos beruházással bővítő Lipóti tejüzeme április elején kezdte meg élesben a működést.
A Debrecen mellett található tejüzem megvásárlása és fejlesztése, valamint a termékfejlesztéssel kapcsolatos beruházás teljes összege meghaladja a 100 millió forintos nagyságrendet – nyilatkozta Tóth Péter, a Lipóti Pékség alapító tulajdonosa.
Tóth Zoltán, a Lipóti Pékségeket működtető társaság ügyvezető igazgatója azt mondta: az új termékcsoportban a tejek mellett gyümölcsjoghurtok, különböző túrók, túródesszertek is megtalálhatóak lesznek.
A Lipóti arra számít, hogy havi szinten 90 millió forintos árbevételt generálnak majd a tejtermékek, amelyeket kizárólag a saját szaküzleteikben forgalmaznak.
A tulajdonos elmondta: a Lipóti teljes árbevétele 2015-ben megközelítette a 10 milliárd forintot, az idén pedig az előzetes várakozások szerint át is lépik ezt a határt. A társaság elsősorban a kelet-magyarországi térségben tervez új egységeket nyitni, emellett továbbra is szerepel a hosszú távú célok között a külföldi terjeszkedés, ezen belül is például az ausztriai piacra lépés.